Nelson en Wkefield - Reisverslag uit Wakefield, Nieuw Zeeland van Rinke en Rieta Frericks - WaarBenJij.nu Nelson en Wkefield - Reisverslag uit Wakefield, Nieuw Zeeland van Rinke en Rieta Frericks - WaarBenJij.nu

Nelson en Wkefield

Door: Rieta

Blijf op de hoogte en volg Rinke en Rieta

16 Januari 2013 | Nieuw Zeeland, Wakefield

Vanuit Wakefield was het gemakkelijk om naar Nelson te gaan. De camping was mooi en rustig. We mochten er maar 2 nachten staan, maar omdat we overdag steeds wegwaren hebben we de gok de 3de en 4de dag ook maar genomenom er te overnachten. Op vrijdag 11 januarie zijn we naar het Abel Tasman National park gegaan en hebben daar een heerlijke wandeling gemaakt door het bos heen en over het wad weer terug!Het was weer zonnig en warm en op de terugweg hebben we genoten van een fresh fruit ijsje. Dat zijn verse vruchten die door het vanilleijs worden geperst.
Op zaterdag zijn we naar de markt in Nelson geweest. Daar is een waren en kunstmarkt. Een jonge op de camping zei dat we ook naar Olliebollie moesten. het bleek een oliebollenkraam te zijn waar we een oliebol met appel rozijnen en volkorenmeel hebben gegeten. (bijna iedereen) Nadat de wasseretten en douche bezocht was door sommigen (Rinke en ik zaten bij de mc Donalds) zijn we naar het WOW museum geweest een museum met wearable art en oude auto's. Zo werden al gauw de jongens van de meisjes gescheiden, al heeft Rinke wel alles gezien.
Toen was het weer zondag en dus weer naar de kerk. Ik had een klein binnenpretje toen ik daar kwam, want met mijn broek aan val ik nog al eens uit de toon, maar nu zat er een familie voor me met hoedjes op en ook ik had mijn pet op. Na de kerk tijdens de koffie heb ik Herman Borger ontmoet. Voor de Familie: een achterneef van oom Jan en tante Gre. Ze zijn 4 jaar geleden in Nederland geweest en ook bij onze nicht Lita geweest. Zo is de wereld wel heel klein. We hebben bij Ewout en Louise de lunch genoten en samen met 4 van hun 6 kinderen een wandeling gemaakt. zondagmiddag hebben we even gespijbeld. 's Avonds zijn we nog 1 keer terug gegaan naar de camping en weer heerlijk gekookt op de BBQ.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rinke en Rieta

Wij zijn Rinke en Rieta Frericks. deze waar ben ji nu is van ons samen, want we gaan samen op vakantie naar New-Zealand

Actief sinds 25 Nov. 2012
Verslag gelezen: 345
Totaal aantal bezoekers 10940

Voorgaande reizen:

10 December 2012 - 22 Januari 2013

New-Zealand

Landen bezocht: